Cume spessu cambia a cartuccia filtrante di purificatore d'acqua

1. Elementu di filtru di cuttone PP

L'elementu di filtru sbuffulatu hè fattu di fibre superfine di polipropilene da un impegnu di fusione calda, chì hè generalmente adupratu per intercettà particelle grandi d'impurità, cume solidi suspesi è sedimenti in acqua. U ciculu di sustituzione hè di 3-6 mesi.

2. Filtru à carbone attivatu

Attraversu l'alta temperatura, a cumpressione, a sinterizazione è altri passi, u carbone, a segatura, a conchiglia di frutti è altre materie prime sò trasformate in fattori attivi per adsorbisce u sedimentu. Hè generalmente adupratu per adsorbisce culori è odori diversi in l'acqua. U ciculu di sustituzione hè di 6-12 mesi.

3. Elementu filtrante KDF (lega di ramu è di zincu)

Stu tipu d'elementu filtrante hè adupratu soprattuttu in u purificatore d'acqua centrale per eliminà u cloru è i metalli pesanti in l'acqua per ossidazione-riduzione. U ciculu di sustituzione hè di circa 12 mesi.

4. Elementu di filtru ceramicu EM-X

L'elementu filtru ceramicu EM-X cuntrolla u valore di pH di l'acqua liberendu oligoelementi. U ciculu di sustituzione di questu elementu filtrante hè longu, generalmente 5 anni.

5. Membrana di l'osmosi inversa (RO)

A dimensione di i pori di a membrana RO hè 260000 volte quella di i capelli. Oltre à e molecule d'acqua pulita, altri batteri, virus è ioni di metalli pesanti sò difficiuli à passà, è l'effettu di filtrazione hè assai forte. Generalmente, u ciclu di sostituzione di questu elementu filtrante hè di 2 anni, ma deve esse testatu da a penna di prova TDS. Se a lettura di a penna di prova TDS hè mantenuta in 10 ppm, pò esse aduprata normalmente.


Tempu di posta: Jun-30-2021